۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير
صفحه اصلي
عضویت / ورود
ارتباط با ما
نقشه سايت
ENGLISH
*
دوباره تلاش كنيد
میزخدمت
میزخدمت الکترونیک راه آهن ج.ا.ا
خدمات دولت الکترونیک
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
راهنمای خرید موبایلی بلیت قطار
خدمات شناسنامه دار راه آهن ج.ا.ا
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
بیانیه رسالت
بیانیه چشم انداز
آیین نامه ها
منشوراخلاقی
درگاه خدمات الکترونیک
تکریم ارباب رجوع
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه توافقنامه سطح خدمات
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی بار
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی مسافر
توافقنامه سطح خدمت صدور بارنامه
توافقنامه سطح خدمت صدور مجوز سیر
توافقنامه سطح خدمت اعطا مجوز نمایندگی فروش بلیت
دستورالعمل بارگزاری محتویات وب سایت
خدمات مسافری
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
خرید موبایلی بلیت قطار
موقعیت و جانمایی(قطار،آژانس ،ایستگاه)
معرفی قطارهای مسافری
معرفی شرکت های مالک قطارهای مسافری
راهنمای جامع ثبت نام مجوز نمایندگی فروش بلیط قطار
خدمات باری
ردیابی واگن
تعرفه حمل بار
قوانین و مقررات حمل
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سایر خدمات
پرتال سازمانی
تلفن گویا، سامانه پیامک و ربات
ارزیابی عملکرد کارکنان
مدیریت فرآیندها
سامانه مدیریت خدمات دولت
قوانین و مقررات
مقررات مربوط به بلیت مسافری
مقررات حمل بار
کارکنان
قوانین مالی و معاملاتی
تشریفات انعقاد قرارداد
سرمایه گذاری و خصوصی سازی
مقررات صنعت ریلی
قوانین
آئین نامه ها
مصوبات
پرتال راه آهن
ملاقات عمومي
نشريات استان
تالار گفتگو
پرسش و پاسخ
سوالات متداول
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی مسافر
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط راه آهن ج.ا.ا، کیفیت تحویل جا به جایی مسافر برای عموم افراد مورد توافق قرار گیرد.
· این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
· راه آهن ج.ا.ا موافقت میکند که خدمت به ترتیب زیر ارائه شود:
· راه آهن ج.ا.ا دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای حمل و نقل ریلی بر طبق قوانین حمل و نقلی میباشد.
· مسئولیت جا به جایی مسافران و نظارت بر شرکت های حمل و نقل مسافری در ارائه این خدمت بر عهده راه آهن ج.ا.ا می باشد.
· متقاضی دریافت این خدمت مکلف است مدارک و اطلاعات شناسایی خود را به صورت حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
· در صورتیکه پس از پرداخت هزینههای این خدمت و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر مجوز خود را دریافت نماید و یا شامل تأخیر در رسیدن به مقصد شود، شرکتهای حمل و نقل مسافری مطابق ضوابط ابلاغی به مسافران ملزم به ارائه خسارت میشوند.
· راه آهن ج.ا.ا مکلف خواهد بود در شرایط عادی کشور خدمت جا به جایی مسافر را به صورت زیر ارائه نماید:
o نحوه آغاز خدمت: تقاضای خدمت گیرنده
o تعداد خدمت گیرندگان: 22 میلیون نفر در سال
o متوسط زمان ارائه خدمت: 8 ساعت با توجه به حرکت قطارها
o نحوه دسترسی به خدمت: در کلیه مراحل قابلیت دسترسی الکترونیکی و غیر الکترونیکی دارد.
· این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1400 و تحت امضای مدیر عامل محترم راه آهن ج.ا.ا اعتبار دارد.
· در پایان هر سال یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal