۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير
صفحه اصلي
عضویت / ورود
ارتباط با ما
نقشه سايت
ENGLISH
*
دوباره تلاش كنيد
میزخدمت
میزخدمت الکترونیک راه آهن ج.ا.ا
خدمات دولت الکترونیک
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
راهنمای خرید موبایلی بلیت قطار
خدمات شناسنامه دار راه آهن ج.ا.ا
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
بیانیه رسالت
بیانیه چشم انداز
آیین نامه ها
منشوراخلاقی
درگاه خدمات الکترونیک
تکریم ارباب رجوع
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه توافقنامه سطح خدمات
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی بار
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی مسافر
توافقنامه سطح خدمت صدور بارنامه
توافقنامه سطح خدمت صدور مجوز سیر
توافقنامه سطح خدمت اعطا مجوز نمایندگی فروش بلیت
دستورالعمل بارگزاری محتویات وب سایت
خدمات مسافری
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
خرید موبایلی بلیت قطار
موقعیت و جانمایی(قطار،آژانس ،ایستگاه)
معرفی قطارهای مسافری
معرفی شرکت های مالک قطارهای مسافری
راهنمای جامع ثبت نام مجوز نمایندگی فروش بلیط قطار
خدمات باری
ردیابی واگن
تعرفه حمل بار
قوانین و مقررات حمل
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سایر خدمات
پرتال سازمانی
تلفن گویا، سامانه پیامک و ربات
ارزیابی عملکرد کارکنان
مدیریت فرآیندها
سامانه مدیریت خدمات دولت
قوانین و مقررات
مقررات مربوط به بلیت مسافری
مقررات حمل بار
کارکنان
قوانین مالی و معاملاتی
تشریفات انعقاد قرارداد
سرمایه گذاری و خصوصی سازی
مقررات صنعت ریلی
قوانین
آئین نامه ها
مصوبات
پرتال راه آهن
ملاقات عمومي
نشريات استان
تالار گفتگو
پرسش و پاسخ
سوالات متداول
خدمات حضوري و غير حضوري
به نام خدا
راهنمای خدمات حضوری و غیر حضوری اداره کل راه آهن کرمان
اهم خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری
1- انعکاس کلیه دستور العمل های صادره و مقررات مرتبط با این اداره علی الخصوص حمل و نقل داخلی کالا در سایت اداره کل
2-تهیه فرمت ها و برگ های مربوط به تعهدات حمل و نقل ریلی مرتبط با اداره بازرگانی و بازاریابی
3-پیگیری و رهگیری واگن های اعزامی در طول شبکه ریلی کشور ( سیستم ردیابی واگن)
4-اعلام نرخ حمل و تعرفه های جاری بار راه آهن ایران
5-ایجاد فایل ارائه پیشنهادات و انتقادات در جهت ارتقاء بهره وری و خدمات به متقاضیان در قسمت حمل و نقل کالا
6-تشکیل پرونده های شرکت های حمل و نقل ریلی مرتبط با راه آهن
7-معرفی و انعکاس انواع واگن های باری
8-انعکاس فهرست شرکت های مالک واگن در بخش حمل و نقل داخلی جهت استفاده دیگر شرکت های حمل و نقل ریلی
9-انعکاس فرم نظر سنجی از ارباب رجوع در نظر سنجی های بعمل آمده در تعالی سازمانی
10-انعکاس مناقصات و مزایده های مربوط به این اداره کل در سایت و سامانه ها و اطلاع رسانی بصورت الکترونیکی در سامانه های مرتبط با درج معاملاتiets پایگاه ملی مناقصات کشوری سامانه تدارکات الکترونیک دولت
11-ایجاد سامانه پیامک راه آهن به شماره 09136624070در راستای نیل به توسعه ارتباط همگانی
12-سیستم ارائه خدمات به مشتریان
13-ایجاد کانالهای ارتباطی 12 گانه اداره کل و ذینفعان
14-تشکیل بانک اطلاعات پیمانکاران
15-اعلام تعرفه حمل و نقل بین الملل
16-انعکاس فرم شکایات نامه ویژه مراجعین خارج از راه آهن
17-سیستم ارائه خدمات به مشتریان
18-انعکاس برنامه حرکت قطارهای مسافری در هر فصل
19- معرفی آژانس های مسافرتی به همراه آدرس و مشخصات کامل در سطح استان
20-خرید بلیت اینترنتی(مسافری)
21-دسترسی به پورتال استانداری از طریق سایت
22-راه اندازی سایت اداره کل راه آهن کرمان و اینترانت داخلی در مجموله به جهت اطلاع رسانی از کلیه موارد مرتبط با این اداره کل به آدرسkerman.rai.ir
23-اطالع رسانی از طریق ارتباط با مرکز تلفن (شبانه روزی)به شماره
24-3215326-034 و همچنین کلیه امور (انتقاد، پیشنهاد، شکایات،اطلاعات و...)مرتبط با حوزه مسافری با سامانه صدای مسافر 5149-021
اهم ارائه خدمات به صورت حضوری به متقاضیان
*
1-جهت رفاه حال مسافران ایجاد صندوق امانات بصورت الکترونیکی
2-جهت رفاه حال مسافران ایجاد دستگاه شارژ موبایل الکترونیکی
3-فراهم نمودن سیستم اینترنت بی سیم رایگان
4-ارائه میز خدمت الکترونیکی جهت رفاه حال ذینفعان
5-نصب دستگاه اطلاع رسانی الکترونیکی
6-ارائه صدور مفاصا حساب به پیمانکاران در قراردادهای منعقده
7- پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل
8-برقراری حقوق و مزایای متعلقه بازنشستگان، موظفین و....مربوط به کارکنان تحت پوشش این اداره کل
9-ارائه کمک های رفاهی از قبیل وام و....به کارکنان و پرسنل تحت پوشش
10-تحویل بارنامه، صدور ترخیصیه واگن و...مربوط به واگن های ورودی به شبکه ریلی
11-صدور بارنامه و انجام تشریفات مربوط در خصوص واگن ها
12- تحویل درخواست واگن ، واگذاری واگن و ... در خصوص حمل و نقل کالا
13- ارائه موافقت های حمل به متقاضیان
14-انعقاد قرارداد با پیمانکاران پس از اجرایی شدن تشریفات قانونی
15-پیرو دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص راه اندازی حقوق شهروندی ایجاد میز خدمت حضوری و بکارگیری یک نفر کارشناس متخصص میز خدمت
16-ایجاد کارگروه میز خدمت حضوری و تشکیل جلسات
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal