۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير
صفحه اصلي
عضویت / ورود
ارتباط با ما
نقشه سايت
ENGLISH
*
دوباره تلاش كنيد
میزخدمت
میزخدمت الکترونیک راه آهن ج.ا.ا
خدمات دولت الکترونیک
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
راهنمای خرید موبایلی بلیت قطار
خدمات شناسنامه دار راه آهن ج.ا.ا
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
بیانیه رسالت
بیانیه چشم انداز
آیین نامه ها
منشوراخلاقی
درگاه خدمات الکترونیک
تکریم ارباب رجوع
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه توافقنامه سطح خدمات
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی بار
توافقنامه سطح خدمت جا به جایی مسافر
توافقنامه سطح خدمت صدور بارنامه
توافقنامه سطح خدمت صدور مجوز سیر
توافقنامه سطح خدمت اعطا مجوز نمایندگی فروش بلیت
دستورالعمل بارگزاری محتویات وب سایت
خدمات مسافری
برنامه حرکت قطارها و خرید بلیت قطار
خرید موبایلی بلیت قطار
موقعیت و جانمایی(قطار،آژانس ،ایستگاه)
معرفی قطارهای مسافری
معرفی شرکت های مالک قطارهای مسافری
راهنمای جامع ثبت نام مجوز نمایندگی فروش بلیط قطار
خدمات باری
ردیابی واگن
تعرفه حمل بار
قوانین و مقررات حمل
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سایر خدمات
پرتال سازمانی
تلفن گویا، سامانه پیامک و ربات
ارزیابی عملکرد کارکنان
مدیریت فرآیندها
سامانه مدیریت خدمات دولت
قوانین و مقررات
مقررات مربوط به بلیت مسافری
مقررات حمل بار
کارکنان
قوانین مالی و معاملاتی
تشریفات انعقاد قرارداد
سرمایه گذاری و خصوصی سازی
مقررات صنعت ریلی
قوانین
آئین نامه ها
مصوبات
پرتال راه آهن
ملاقات عمومي
نشريات استان
تالار گفتگو
پرسش و پاسخ
سوالات متداول
اهم وظايف دفتر مديريت عملكرد
اهم وظايف دفتر مديريت عملكرد
مهمترين وظايف دفتر مديريت عملكرد به شرح ذيل مي باشد:
· نظارت بر اجراي صحيح قوانين و مقررات مطابق با شرح وظايف و حدود اختيارات و مسئوليتها از طريق بازرسي هاي فني اداري و مالي و گزارش انحراف از معيار و ارزيابي عملكرد راه آهن و واحدهاي تابعه با معيارهاي مناسب
· استقرار نظام مديريت عملكرد شركت و طراحي معيارهاي مناسب ارزيابي عملكرد(در سطح شركت/ مديران) متناسب با الزامات و سياستهاي شركت.
· ايجاد بانك اطلاعاتي و تعيين شاخصهاي عملكردي واحدها و شركت، اندازه گيري و ارزيابي و تحليل و ارائه راهكارهاي بهبود.
· ارزيابي دلايل عدم تحقق اهداف برنامه ريزي شده و پيگيري براي انجام اصلاحات عملكردي و تعيين پروژه هاي بهبود بر اساس ارزيابي.
· سازماندهي و برنامه ريزي مناسب جهت نظر سنجي ذينفعان متناسب با معيارهاي ارزيابي و ايجاد تعامل سازنده با دستگاههاي نظارتي عاليه.
· هدايت و نظارت بر عملكرد واحدهاي ارزيابي ادارات كل ستادي و مناطق راه آهن و شركتهاي حمل و نقلي فعال در بار و مسافر.
· سازماندهي، برنامه ريزي ، جمع بندي شكايات ، تحليل و ارائه گزارشات مناسب در جهت استقرار نظام پاسخگويي مناسب در زمينه شكايات درون و برون سازماني.
· تشكيل كميته ارزيابي عملكرد و انجام امور مربوطه به عنوان دبير خانه .
· ارتباط با سازمان بازرسي كل كشور .
· كشف سو جريان و مفاسد اداري از طريق بازرسي هاي آشكار و پنهان و ارائه گزارش هاي لازم به بالاترين مقام اجرايي دستگاه و ساير مراجع ذيربط.
· استقرار سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت ( سامد) در سطح دستگاه ، سازمان و شركتهاي وابسته و فراهم نمودن ارتباط سامد با ساير اتوماسيون هاي دستگاه متبوع و روز آمد نمودن آن
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal